utm_source=taboola&utm_medium=referral
הסכם הגירושין כבר לא רלוונטי..

הסכם שלום בית לחלופין גירושין

לפני כמעט שנה פנתה אליי חברה שלא פגשתי מעל עשור, שמעה שאני עוסקת בגישור וביקשה שאלווה אותה ואת בעלה בתהליך הפרידה.. להגיע להסכם ולסיים את ה'סיוט' שהם חיים בו כבר 3 שנים.

אחרי שיחה לא פשוטה הסכמתי להיות שם בשבילם אחרי שנוודא מול בעלה שהוא זוכר אותי ושאין לו בעיה שזו תהיה אני בתהליך הזה. הם דווקא ראו בכך יתרון, הסכמתי.

הבנתי שהם כבר מזמן לא שם במערכת הזוגית ושאין מה לנסות תהליך שאיננו פרידה - קבענו פגישת גישור ראשונה. לאחר מכן היא חזרה אליי בתסכול, שפתאום הוא התהפך ושהוא רוצה לעבוד על הזוגיות, מסגירות ושתיקות אינסוף הוא סופסוף פותח, אבל היא.. כבר איבדה אמון ולא רוצה לחזור ללופ הזה שוב. ואז הצעתי, והסברתי מה שנמנעתי ממנו בתחילה.. 

ישנה חלופה אפשרית, שתענה על כל הרצונות והרגשות העכשוויים של שניכם ובהחלט תוביל אתכם קדימה מהמציאות הנוכחית ותמנע תסכול:
'הסכם שלום בית לחלופין גירושין'.. סיכמנו שבפגישה הראשונה בהתאם לתכנים שיועלו משניהם - אסביר על הכל, אפרט ויחליטו יחד.

בהסכם מהסוג הזה הזוג קובע התניות - מה צריך והכרחי להתקיים מצד כל אחד על מנת שהזוגיות תימשך ומתי ואיך (אם בכלל) יביאו לסיום.. זו הזדמנות אמיתית להשמיע, וזוגות בהחלט רואים בכך את ההזדמנות להעלות את כל הדברים שחשובים להם. 'פתרון פסיכולוגי לסרבול רגשי'

נפגשנו, שמעתי, הרגשתי הרבה כעס וכאב, שתיקות ושכבות של ריחוק אבל גם הבנתי.. יש עם מה לעבוד.. ❤️  לשמחתי היא פתחה אפשרות להזדמנות נוספת וכך יצאנו לדרך... סיכמנו על נקודת שלב מקביל שבו הם יתחילו תהליך זוגי (לא איתי) ובהתאם להסכמות בהסכם הגירושים שבנינו ימשיכו בחייהם, יחד או לחוד.

הם התחילו תהליך, והלב שלי התרחב והתרחב.., לחתום על הסכם הגירושין הם כבר לא חזרו.. הם יחד, בונים את נישואיהם מחדש, רוקמים זוגיות באהבה שנטמנה עמוק מתחת לשכבות הכאב והפגיעה.. חוזרים מהודעתם לילדים שההורים נפרדים - ומתרגלים חיים משפחתיים בחזרה👨‍👩‍👦‍👦

אז אם אתם בתהליך גישור לגירושין - נסו לבחון את האפשרות.
כמעט תמיד אפשר גם אחרת

ב"ה על הזכות💜

לשיחת ייעוץ ללא עלות מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו