utm_source=taboola&utm_medium=referral
גישור לגירושין - הזוגיות נגמרת אך ההורות נמשכת

גישור לגירושין - הזוגיות נגמרת אך ההורות נמשכת

בגישור לגירושין אנחנו מסדירים את כל הקשור בחיי הנישואים עד לרגע הפרידה ובכל הקשור בהמשך גידול הילדים וההורות הנפרדת ומגיעים להסכמות שמשקפות את רצון שני בני הזוג.


תהליך פרידה וגירושין ידוע כאחד המשברים הקשים שאדם יכול עבור בחייו וכן עבור הילדים שלכם.


עבור ילדיכם התהליך מהווה טלטלה ממשית שמערערת את תחושת יציבות המשפחה כולה ואת היציבות הפנימית והאמון בעולם. וכאשר תהליך הפרידה בין ההורים מלווה גם בעימות קשה, נותרות צלקות רגשיות שמשפיעות על כולכם ומשליכות על רבדים נוספים באישיות של כל אחד מכם לעתיד.


ברור לי שההחלטה להתגרש היא לא פשוטה, התהליך מלווה באמוציות רגשיות ובלא מעט כאב לרוב הזוגות, וההשלכות הכלכליות של הבחירה הזו גם כן לא מקלות על אף אחד מכם [ולכן גם יצרתי מדריך למתגרשים שיסייע במובן הזה לזוגות שמעוניינים לחסוך משמעותית בהוצאות התהליך ומסוגלים לשבת יחד ולהגיע לרוב ההסכמות לבד - ראו 'תכנים דיגיטלים']


אך עדיין, בתוך כל הקושי הזה חשוב לוודא שמגיעים להחלטות ולבחירות הנכונות, שמשפיעות נכון קדימה להמשך, שישרתו את טובתכם וישמרו על טובת ילדיכם, ולא פחות חשוב לבחירות נכונות שישַמְרו את הפוטנציאל לתקשורת נעימה ובריאה ביניכם ככל האפשר, אם לא למענכם אז למען ילדיכם.


אפשר וצריך להתגרש נכון


בגישור אנחנו מגיעים להסכמות שיופיעו בסופו של תהליך בהסכם הגירושין שאנסח עבורכם. ההסכם חייב לקבל את אישורו של בית המשפט או של בית הדין רבני לבחירתכם (אני מסבירה על כך ועל המשמעויות בתהליך).


הסכם הגירושין מהווה עבורכם מתווה דרך ומסמך מנחה לגבי כל התנהלות עתידית ביניכם ובקשר לילדיכם, מטרתו לצפות פני עתיד ותרחישים אפשריים ככל האפשר, על מנת למזער למינימום האפשרי מחלוקות וחיכוכים ביניכם בעתיד ובכך, לאפשר לכם לשמור על קשר טוב בריא ומערכת יחסים נעימה במקסימום האפשרי.


לכן להסכמות שתגיעו אליהן יש חשיבות גבוהה ויותר מכך, באיך תגיעו אליהן, אם מתוך הבנה, רצון וקבלה או מתוך פשרה, הכרַח ולחימה (החלטות שיאפיינו בדר"כ תהליך משפטי).


בתהליך הגישור אנחנו יושבים יחד בפגישות משותפות ובפגישות אישיות.


בפגישות אני עוברת איתכם על כל הנושאים המחויבים מבחינה משפטים ועל כל הנושאים שחשוב לדבר עליהם ולא בהכרח תמצאו באתרי הרשת ו/או שנמצאים ב'צ'ק ליסט המשפטי'. אני מביאה מניסיוני הרב שנים בליווי זוגות בתהליכי פרידה, תרחישים עתידיים אפשריים, נושאים שונים לבחינה וצורך בבירור והגעה להסכמות לגביהן ויוצרים יחד הסכם גירושין נכון ומותאם עבורכם ועבור ילדיכם.


אני עוזרת לכם לראות את המציאות העתידית, את הצורך והרצון האחד של השני, להבין דברים יותר לעומק ויחד להגיע להסכמות בלב שלם, מבין ושקט, ובטח או בעיקר היכן שיש ביניכם אי הבנות או מחלוקות.


יותר מהכל חשובים לי התהליך והדרך שתעברו בגישור, הדרך שבה תקבלו את ההחלטות וההבנה שתצליחו לגבש אחד כלפי השנייה בתהליך, שהם אלה שישפיעו על עתיד מערכת היחסים ביניכם ועל היכולת שלכם לשמר הורות מיטיבה עבור הילדים שלכם מחד, ולשמור על הלב שלכם ולהצליח לצמוח מהגירושין באופן אישי ומבחינה רגשית מאידך.


במקביל לתהליך הגישור קיימת (ומומלצת) האפשרות להיעזר בתהליכי הליווי האישי (פרטני) איתי - להתמודדות עם תהליך הפרידה/ עבודה על שינויים פנימיים להצלחת השינויים החיצוניים הנבחרים ועוד.


אני מאמינה מאוד בדרך הגישור ומזמינה אתכם לחוות זאת ולבחור נכון.


אל תתפשרו, חשבו על העתיד שלכם ועל ילדיכם - ובואו להתגרש בטוב.


צרו איתי קשר ונקבע  את הפגישה הראשונה לבניית עתידכם.

קרא עוד  
גישור לאחר פרידה

גישור לאחר פרידה

התחלתם את חייכם לאחר הפרידה ואולי אף עברו מס' שנים, אך אתם נתקלים בקשיים מול הצד השני, מתעוררות מחלוקות בנושאים שלא חשבתם שתתעסקו בהם ואולי אפילו על דברים שכן נרשמו בהסכם ושינויים לא צפויים הובילו לחיכוכים כעת.


כך או כך, אין שום סיבה שתמשיכו לחיות בתוך החוסר וודאות, הכעסים או הקושי ביניכם.
מה גם, שמה שקורה ביניכם לבטח משפיע על ההתנהלות ההורית מול ילדיכם, על ההחלטות שאתם צריכים לקבל ביום יום, על המציאות הכלכלית, על מערכת היחסים ביניכם ובאופן טבעי גם על התחושות של ילדיכם ועל השלווה הפנימית שלהם.


מזמינה אתכם לתהליך גישור מקצועי שיעזור לכם להבין את המצב הנוכחי, את הרצונות האחד של השנייה ומה גורם לכל הוויכוחים כרגע. נתייחס כמובן למה שקבעתם בהסכם המקור אך ננסה להבין מה גורם לכם להיות כיום במתיחות הנוכחית ואיך נכון לפתור את המחלוקות בדרך שתשמור עליכם קדימה.


בלי להתעסק במי אשם ו/או במי לא עומד בהסכם - מזמינה אתכם לחשוב על טובת ילדיכם ועל הרצון שלכם לחיות חיי שגרה נטולים מדאגות והתעסקויות מול הצד השני. בואו לתהליך גישור לפתור את המחלוקות אחת ולתמיד ולהסדיר את ההתנהלות העתידית ביניכם באופן אנושי, רגיש ומקצועי.


להסבר נרחב יותר על מהות תהליך הגישור - מוזמנים לקרוא בתהליך גישור לגירושין
צרו איתי קשר לקביעת פגישה ונדאג לשיפור עתידכם.

קרא עוד