לא מעט זוגות נמצאים בתחושת מצוקה ותהייה איך מתקדמים וממשיכים הלאה, כשאחד הצדדים מעוניין לעבוד על הזוגיות והצד השני דווקא בתחושה שהגיע הזמן לסיים את היחסים. לפעמים שני הצדדים לא בטוחים אם נכון להם להמשיך לעבוד על הקשר או דווקא להתקדם לתהליך של פרידה.


התהליך המשולב הוא המענה האופטימלי לזוגות אלו.


העובדה שאני גם יועצת זוגית, גם עו״ד וגם מגשרת שמתמחה בגישור לגירושין אפשרה לי לבנות את התהליך המשולב - תהליך שמאפשר לעבוד יחד כזוג על מנת להגיע להבנה והסכמה על הדרך הטובה קדימה. 


בתהליך זה, לא רק שאסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה עבורכם, אלא גם אלווה אתכם ביישום מוצלח של ההחלטה - בנייה מחדש של הזוגיות, או תהליך פרידה מוסכם שיכלול כבר תהליך והסכם גירושין. 


בשלב ראשון: נבין באופן הדדי מה כל אחד מהצדדים חווה, רוצה, מרגיש ולמה. נבחן מה הציפייה של כל צד ומה כל אחד מכם היה רוצה שיקרה בהמשך, ואיך אפשרי להתקדם מבחינת כל אחד מכם.


לשלב זה חשיבות גבוהה מאחר ומניסיוני בדר"כ ישנם דברים שלא נאמרים או לא מובנים בין בני הזוג - מתוך חשש, הסתרה, העדר מסוגלות או מתוך העדר מודעות לתובנות פנימיות, ובתיווך המקצועי שלי מסרים חשובים מקבלים מקום ומנתבים בדר"כ את הבסיס להמשך התהליך.

 

בשלב השני: בהמשך לתובנות בשלב הראשון נגיע יחד להסכמות התנהלות, זו יכולה להיות הסכמה לנסות תקופת עבודה על הזוגיות או על רכיב מסוים בזוגיות, זו יכולה להיות הבנה והסכמה להתחיל את תהליך הפרידה, וזו יכולה להיות בחירה בהסכמה משולבת של בניית הסכם פרידה לצד עבודה על הזוגיות כהזדמנות ניסיון אחרון לפרק זמן שיוחלט, כאפשרות מקבילה למניעת הגבלת התקדמות והישארות בתקיעות הנוכחית במידה ותחליטו להיפרד באופן סופי.


לכל זוג יתאים משהו אחר וישנן גם הסכמות יצירתיות אחרות שזוגות מגיעים אליהן.


החשוב הוא שהזוג מתקדם מתוך קבלה, הסכמה והבנה מציאותית יותר של המצב הקיים ושל הרגשות, ומתוך רצון אמיתי להתקדם הלאה ולזוז מהתקיעות.


בשלב השלישי: נתחיל ביישום ההסכמות והתובנות ונצא יחד לתהליך הנבחר בליווי המקצועי שלי: ייעוץ זוגי או גישור לגירושין (בסיום תהליך זה אערוך עבורכם את הסכם הגירושין, לחצו להסבר מפורט על התהליך של גישור לגירושין).


יתרון חשוב: בתהליכים רגילים, במידה והזוג מגיע למסקנה שעליו להיפרד, עליו לעבור תהליך מחודש עם גורם חדש ולפתוח בהליך גישור לגירושין. בתהליך איתי, הליווי נמשך איתי ולא תיאלצו לעבור לאיש מקצוע אחר ולפתוח את 'ליבכם וחייכם’ שוב. חלק גדול מתהליך הגישור יתבסס כבר על העבודה המשותפת שעשינו יחד, וכך תחסכו הוצאות נוספות וזמן מיותר.


גם במקביל לתהליך זה קיימת האפשרות להיעזר בתהליכי הליווי האישי (פרטני) איתי - למי שירגיש צורך בכך: להתמודדות עם תהליך הפרידה/ הבנת דברים אישיים לצד העבודה על הזוגיות/ עבודה על שינויים פנימיים להצלחת השינויים החיצוניים הנבחרים ועוד. 


אני כאן כדי לסייע לכם, להיות עבורכם בנקודת זמן הלא פשוטה הזו בחייכם, ולעזור לכם להגיע לעתיד הטוב ביותר עבורכם.


התקשרו/כתבו לי ונתקדם.