utm_source=taboola&utm_medium=referral
לכל זוג DNA זוגי משלו ♀️♂️

לכל זוג DNA הזוגיות שלו ♀️♂️

בין לבין במילואים, היא שמעה אותי מדברת על עיצוב השובר החדש, על ייחודיות הסדנא.. ואז כשישבנו יחד חייכה, הזכירה, התעניינה ב'טיפים לזוגיות'.. חייכתי.. "מה את אומרת, היית מגיעה לסדנא כזו לפני הנישואים?"
בחיוך מובך השיבה - "תראי, אנחנו 6 שנים ביחד.. הכל טוב, מסתדרים.. מה יכול להיות שונה אחרי הנישואים?" אם רק יכולתי להשיב את כל מה שעלה לי בראש באותו הרגע...

בחרתי במס' שאלות במקום.. "איך מתנהלת הזוגיות שלכם? מה קורה כשאתם לא מסכימים על משהו? מה קורה כשאת כועסת/ נפגעת ממשהו שהוא אמר או עשה? איך אתם משלימים או מתנהלים עם הכעס?"
"תראי" היא השיבה, "אני לא מהחופרות, אני לא מחפשת לדבר שעות על כל דבר, הוא כן בעד אבל לי אין סבלנות, אז כועסים בקטנה ומעבירים הלאה... יש לו גם מידי פעם קטעים מעצבנים שהוא לא שולט בעצמו ואני ממש נפגעת.." "אוקי", מבקשת להתעכב "ואז איך את מגיבה? אתם מדברים על זה? מה קורה ביניכם במצבים האלה?"
השיבה בהפתעה לא הפתעה: "שום דבר, הרבה פעמים פשוט חתכתי, אני לא מוכנה שידבר אליי ככה, נפרדנו ואחרי כמה זמן חזרנו" ...🔉

"ומה יקרה כשתתחתנו ויקרה אותו הדבר?" מבט, דממה..
בנישואים זה יחד בטוב וברע, זה לדעת להתנהל אחד עם השנייה, לדעת לשתף במה שמפריע ולדעת להכיל את הצד השני, לדעת להקשיב ולהבין את צרכי הצד השני ולדעת לקבל ולרצות לשנות למענו.. למען הזוגיות. בנישואים ההתמודדות היא יחד - לא בנפרד ובטח לא באמצעות פרידות ואם לא תדברו על זה, איך תדעו לא לחזור על אותו הדפוס

אם לא תתרגלו התנהלות זוגית נכונה כבר עכשיו לא תצלחו חיי נישואים. לכל זוג ה DNA שלו - לדעת לזהות את החולשות של הזוגיות שלכם ולעבוד עליהן הוא אחד הדברים הראשונים שאני ממליצה עליהם. 

מציעה לכם להבנות שגרה של שיתוף על דברים שמפריעים, לוודא שהצד השני מבין מה באמת פוגע ולסייע בתהליך השינוי במידת הצורך. לפנות לזה זמן מוגדר ולא לתת לריב להיכנס לתוך מהלך היום, ולהיות יחד מתוך השלמה אמיתית ולא רק מתוך געגוע.  

בחיוך גדול יותר הפעם - היא הסכימה איתי, הרגשתי שהיא הבינה.. מקווה שהם יזכו ליישם💗

בסדנא אני מדברת על עקרונות, כללים וכלים מעשיים להתנהלות נכונה מתחילת הדרך - הבסיס להצלחת חיי הנישואים. ה DNA הזוגי המשתנה מזוג לזוג, הוא התוכן והעומק של הזוגיות, אבל רק עם בסיס יציב ה DNA זוכה להמשכיות.. 

 לשיחת ייעוץ ללא עלות מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו