utm_source=taboola&utm_medium=referral
הכנה לחיי נישואים מוצלחים


הכנה לחיי נישואים מוצלחים

תהליך ייחודי המבוסס על סדנת ההכנה המצליחה שלי לזוגות לקראת נישואים/בשנה הראשונה לנישואים. 


מובא כתהליך מורחב מהסדנה - לזוגות שמעוניינים בתהליך בהיבט אישי ומותאם יותר לחיי הזוגיות שלהם, תוך התמקדות בחששות ובחוויות המוכרות להם מחיי הזוגיות עד כה.


במהלך פגישות ההכנה תלמדו איך בונים זוגיות מוצלחת ויציבה, איך להבין אחד את השני ולשמור על גחלת האהבה. תקבלו טיפים וכלים לבניית תקשורת זוגית מוצלחת, להתנהלות כלכלית זוגית חכמה יותר, לחיזוק הזוגיות ולהתמודדות נכונה עם קשיים ואתגרים העשויים להתעורר בהמשך ופוגשים כל זוג במהלך חיי הנישואים. 


בתהליך נבחן ונאבחן את החולשות הזוגיות שלכם על מנת להשתמש בהם כמנוף לצמיחה זוגית ולדעת איך להתמודד איתן נכון בהמשך הזוגיות ובעצם לנהל אותן, על מנת שהן לא ינהלו את הזוגיות שלכם ויובילו אתכם למשברים (לכל זוג יש חולשות זוגיות ואם כרגע בקריאה אתם אומרים לעצמכם - "אין לנו דבר כזה" - אז ממליצה לכם בחום על ההכנה הזו).


בנוסף, תלמדו גם איך 'לריב נכון' ואיך להתנהל נכון בשגרה היומית על מנת להימנע ממריבות (ולהוביל לתקשורת בונה במקום זאת), איך לשמר את האהבה גם כשהשגרה משתלטת ואיך לזהות משברים מראש ולהימנע מהם.


חשוב לי להבהיר שקשיים ומורכבויות בזוגיות הם מנת חלקם של כל זוג והבסיס לכך הוא, שאנחנו לא לומדים מראש איך לתקשר בזוגיות, איך להתנהל נכון, איך לבנות זוגיות וחיים משותפים לאורך זמן מבחינה רגשית ומבחינה מעשית ואיך להתמודד אחרת. וכששגרת החיים פוגשת את האני הפנימי של כל אחד מאיתנו ומובילה לשחיקה בזוגיות - אז מתחילות הבעיות, וכשלא יודעים מראש איך להתמודד איתן נכון מגיעים הרגעים שגם סודקים את הזוגיות בתחושה של אל חזור.

וזו מטרת התוכנית הזו - שזוגות יבנו יחד זוגיות מוצלחת שתדע להתמודד עם כל שלב בזוגיות ולהמשיך לאהוב..


שיהיה במזל טוב ומקווה שנתראה בשלב ההכנה לנישואים ❤️