utm_source=taboola&utm_medium=referral
אודות בֵינֵיהֵם עותק image
'בֵינֵיהֵם' - קורת גג אחת לקשרי זוגיות ומשפחה ובין גרושים ומתגרשים
הבית לתקשורת בין-אישית, כלים לצמיחה ושינוי, שיפור מערכות היחסים המשפחתיות והזוגיות ובניית חיים משותפים ו/או נפרדים טובים יותר.

בעשור האחרון, לצד תהליכים זוגיים ומשפחתיים, זכיתי להוביל תכניות ממשלתיות שונות למניעת מצבי סיכון התפתחותי אצל ילדים ומשפחות (התפתחות רגשית, משפחתית, לימודית, חברתית ועוד). תכניות שפותחו מתוך ההבנה שכל אמירה, חוויה וסיטואציה בחיינו ובחיי ילדינו יכולה להיות מאוד משמעותית ומשפיעה קדימה לעתיד.

הבנת השפעת חוויות הילדות שלנו עלינו כבוגרים ועל הזוגיות והמשפחתיות שלנו, וכן הבנת השפעות הסיטואציות שלנו כבוגרים על ילדינו היא קריטית - זהו מעגל בינדורי שלא מסתיים אף פעם... ועדיין בתוך כל ההבנה הזו, כולנו בסה"כ בני אדם ולא תמיד קל לנו ליישם, אך כן קיימת לנו האפשרות לשאוף למקסימום המיטיב, לנסות לשפר ולהשתפר, ולקבל כלים למעננו ולמען ילדינו, לעצור את המעגל.. ולחיות חיים טובים ושמחים יותר..

העשייה הרחבה הזו רק חיזקה אצלי את התובנה עד כמה נחוץ מקום אחד שיאפשר לזוגות ובני משפחה, בכל שלב בו הם נמצאים, לקבל כלים לשיפור מערכות היחסים בֵינֵיהֵם, לעבוד על הקיים, לקבל את המענה שהם זקוקים לו והנכון עבורם, תוך אפשרות שילוב סיוע מקצועי נוסף במידת הצורך, ובעיקר להשפיע על ההווה ועל העתיד לבוא.

כיום בנוסף לתהליכים הפרטניים אני מנהלת מרכז גישור קהילתי, מלמדת גישור משפחתי-גירושין במסגרת קורסי ייעוץ זוגי, מנחת סדנאות והרצאות ולשמחתי אני חווה יום יום את תוצאות האמונה וההצלחה לכך - שהדרך הטובה ביותר לשיפור כל מצב זוגי או משפחתי ולקידום שיח, שלום, הבנה ורעות, ובטח בין בני משפחה/מתגרשים, היא בדרך של סדנאות תקשורת, ייעוץ זוגי, גישור משפחתי או גישור לגירושין.

אז אל תוותרו על היחסים עם הקרובים לכם.. 
גם לא על יחסיכם כהורים פרודים לילדים משותפים 
עו"ד שימרית ביטון - יועצת זוגית ומגשרת למשפחה ולגירושין

שימרית ביטון, ילידת ישראל
מנהלת מרכז גישור ודיאלוג של כפר יונה
מרצה במכון פתרונות - ייעוץ זוגי, גישור גירושין והתמחות בתהליכי פרידה
יועצת זוגית מוסמכת - מכללת עידן ההורות בשיתוף מכללת תל חי
מגשרת מוסמכת לגישור גירושין וענייני משפחה - גומא המרכז הישראלי לגישור
מגשרת מוסמכת לגישור כללי - גומא המרכז הישראלי לגישור
עו"ד מוסמכת - בוגרת החוג למשפטים במסלול האקדמי של מכללת שערי משפט
התמחויות נוספות: אימון אישי ליישוב סכסוך, גישור בגיל השלישי
חברה באגודה הישראלית לייעוץ זוגי
ניהלה תכנית לאומית לילדים ונוער בסיכון במסגרת עירונית
ניהלה תכנית לפעוטות בסיכון במסגרת תכנית 'פותחים עתיד'
משרתת כקצינה במערך המילואים בדרגת רס"ן בחיל השלישות