utm_source=taboola&utm_medium=referral
היזכרו בחודשי הזוגיות..

היזכרו בחודשי הזוגיות הראשונים שלכם

אחד הקשיים הבולטים (והמאתגרים) בתהליך עם זוגות הוא הטמעת התובנה - שכוחם כזוג הוא עצום וזוג המתמודד יחד יכול להתמודד עם כל דבר! (כן, אני באמת מאמינה בזה).

לרוב הם אינם זוכרים את החיבור הטוב שהיה להם בתחילת הדרך ואת המוטיבציה והעוצמה שהיתה להם לעשות הכל יחד. עם השנים המוטיבציה הזו נשזרת במעטה חברות טובה ואמיתית שאת יציבותה חשוב לתחזק בתקשורת בונה ונכונה - אשר נוטה (באופן טבעי) להתערער עם 'רעידות' השגרה, קשיים כלכליים, מתחים מקצועיים, אתגרי הילדים, שחיקה זוגית ועוד..

אז אני נכנסת לתמונה, בתהליך שלא פשוט להם רגשית ולא קל להם מעשית בחזרה מהפגישות לשגרה בבית... ויותר מהכל מרגישה שאני נאבקת עם התת מודע שלהם תוך כדי - שבעיותיהם אינן מעידות על כשל זוגי, שקשיים אינם משקפים אי התאמה, שהכעסים כעת הם לגיטימיים, אנושיים וחלק אינטגרלי מחיי הזוגיות.. 

ועם זאת, זה לא בלתי אפשרי וכן מאוד אנושי להצליח.

היזכרו בחודשי הזוגיות הראשונים שלכם, היזכרו בהבטחה הפנימית שלכם לבן זוגכם והידיעה הברורה הזאת - שתהיו בשבילו היכן ומתי שיצטרך.. 💗 כי בן זוג טוב לא מבטיח שלא יהיו לך בעיות, אבל הוא זה שמבטיח שלא תצטרך להתמודד איתן לבד 💗

 בזוגיות בעיות הן לעולם זוגיות - ויחד תוכלו להתמודד בעוצמה עם הכל - בודדים לא יצליחו, בודדים הם אלה שלא נועדו להצליח להתמודד עימן🙏

לשיחת ייעוץ ללא עלות מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו